אובמה לועג למועמדים לנשיאות: "לא יכולים להתמודד עם חבורה של מנחים של CNBC"

ישראל פריי No Comments on אובמה לועג למועמדים לנשיאות: "לא יכולים להתמודד עם חבורה של מנחים של CNBC"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא ארה"ב ברק אובמה כבר סופר את ימיו לקראת סוף כהונתו, כשמועמדים לראשות המפלגות, הדמוקרטים והרפובליקנים, מנהלים קמפיינים ועימותים במטרה לזכות להיות מועמדי מפלגתם לבחירות לנשיאות ארה"ב.

למרות שמתוקף החוקה האמריקאית, לא יתמודד אובמה בבחירות, באירועי התרמה של המפלגה הדמוקרטית שבהם השתתף הנשיא, נראה אובמה כאילו הוא מתמודד במרוץ. הוא לא יכל להתאפק מלהגחיך אתמול את המועמדים הרפובליקאים שמבקרים אותו, על רקע תלונותיהם על האופן שבו מתנהלים העימותים הטלוויזיונים במרוץ לנשיאות ארה"ב.

"שמתם לב שכל אחד מהם אומר: 'אובמה חלש. פוטין מעיף עליו חול. כשאני אדבר אל פוטין, הוא הולך להתנהג יפה'?", שאל הנשיא בהתייחסו למתח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. "ואז מתברר שהם לא יכולים להתמודד עם חבורה של מנחים של סי־אן־בי־סי", אמר וזכה לתשואות רמות מהקהל. "תנו לי להגיד לכם, אם אתם לא מסוגלים להתמודד עם החברה האלו, אתם יודעים, אז אני לא חושב שהסינים והרוסים ידאגו מאוד בגללכם".

אחרי שמנה את הישגיו בשנות כהונתו, שהתמקדו בעיקר בנושאים כלכליים, הוסיף אובמה בציניות: "לא יודע אם הרפובליקאים המתמודדים לתפקיד יודעים משהו מכל הדברים האלו, נראה שהם חיים במציאות אחרת, הכל היה ממש טוב ב–2008, כשעברנו את המשבר הכלכלי הגרוע של זמננו, מתסבר שזה היה תור הזהב שהרסתי…".



0 תגובות